Post by thyrenlikidrei on Feb 20, 2022 21:02:56 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Marina - cooking games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Marina - cooking games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator mynt ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Marina - cooking games 2022 version ▞▞▞
Jag är inte ett fan av det här spelet. Du låter mig inte klara någon annan nivå än att använda net. Eftersom jag inte kan uppdatera objekten såvida jag inte vinner spelet. Jag spelar bara för att jag har slutfört Indian framgångsrikt Cooking Star och har fastnat på pizzanivå i matlagningsgalenskap.Jag älskar matlagningsspel men inte den här.Jag är bara instängd..
Cooking My Story: игре кувања Аркаде qmd
Cooking Marina - cooking games הרפתקאות ajrt
Förstår inte alla utom få
Jag laddade ner det här spelet i morse, tog bort det senare i morse. Var bra tills mynt ND diamanter hände, att uppgradera produkter ND få energi. Klarade inte ens nivå 1. Över det
Det här är väldigt roligt och fantastiskt spel, hela restaurangen är väldigt vacker och bord och stolar är väldigt designade är väldigt bra så förbered nästa del hoppas jag 👌👌👍👍allt bäst 👍👍👌👌🌹🌹
Uppdatering förstörde det Det brukade vara underbart innan men efter uppdateringen visar det vad som krävs för nivån som att inte slösa mat eller bränna det och det gör att vi börjar spelet sent och när meddelandet går är kunderna redan där .Innan vi hade chansen att lägga alla föremål på dess utrustning innan kunderna väntade nära bordet. På grund av detta dumma fel kan vi inte få kärlek från kunder och det är irriterande om jag ska vara ärlig. Jag har fastnat på samma nivå.
Spelstil mina pengar. Det fanns som för 50% av ädelstenar men när jag gick för att köpa dem debiterades jag nästan fullt pris. Detta hände upprepade gånger. Tillverkarna av det här spelet vill att folk ska betala för att spela, huvudsakligen eftersom det är nästan omöjligt att klara vissa nivåer utan att köpa föremål... det här spelet är inte heller barnvänligt
God 🍔🍟🍰🍳matlagning
Jag gillade det. Det har utveckling i varje steg, jag är 21 och fortfarande spelar jag det här spelet..
Överlag bra men det är väldigt svårt att ta sig igenom nivåerna..du behöver fler ädelstenar och liv slutar snart eftersom du alltid misslyckas ditt liv slutar snart så du måste titta på videor eller köpa dem betalande. Inte lämplig om du är en snabb spelare.
Hemskt för många i app-köp
Jag gav det här spelet två stjärnor eftersom det fryser och slutar fungera, jag vet inte varför
Älskar det här spelet men det hade ett stort problem, det ville inte öppnas av den tredje restaurangen, snälla fixa det här😡😡😡😡
Det är roligt och jag njuter av hur jag tjänar både mynt och rubiner och jag behöver inte vänta till nästa dag för att fylla på mina rubiner eftersom det bara tar 12 minuter att fylla på och det är också lite utmanande
Cooking Marina - cooking games Seiklusmängud wpyj
Fattig
Fattar vad fan som händer om jag inte bränner maten också, det visar sig som att jag har bränt det🙄🙄
Den här appen är så BUGGY! Irriterande popup-annonser visas alltid efter att jag har avslutat scenen, och ibland omdirigeras den till en annan popup-sida, när jag går tillbaka till spelet uppdateras den och måste starta om scenen som jag precis avslutat igen! Dumt spel! Speldesignen, särskilt maten är fantastisk men själva spelet har för många dang buggar, AVINSTALLERA!
Mycket besviken, snälla förbättra kontrollerna så att maten kan serveras i tid blir väldigt trött på det, jag skulle ge dig 5 stjärnor om allt var bra tack.
Brädor är för svåra att slå.
Beroendeframkallande spel...bara en sak...det finns för många onödiga annonser som gör det irriterande. Btw grymt spel
Det är det mest intressanta spelet
Det är bra men min nya restaurang är inte öppen ännu trots att jag avslutade den förra. Kan du berätta vad jag behöver göra¿
Jag lever detta spel det enda problemet är på spelen med en timer. Det börjar innan du faktiskt kan börja spela och de sekunderna kan ha betydelse i slutet av spelet. Fantastiskt spel önskar bara att ni inte skulle starta timern förrän ni faktiskt kan spela.
Expresive eftersom det ger energi eller energi till min kropp.
inga ord
Jag vill inte ge dig pengar
Egentligen timepass-spel
Zfjmm 🌷💐🥄
Det här spelet är bara ett slöseri med data och tid som det fastnar kan jag inte gå vidare till andra nivåer
Mycket bra spelinstallation nu
Cooking Marina - cooking games சாகசம் duge
Verkligen du vill bara spendera pengar människor du bara beroende människor och tjäna pengar behöver en nivå för att klara betala 100 och mer tid jag går bor med denna varje nivå samma även jag uppgraderar full och spelar två personer med samma tid
Det är den sämsta appen i alla andra matlagningsappar när jag är klar med första nivån, det ger mig många restauranger så jag trycker på restaurangen till dess frukostbutik och den fungerar inte nu, jag trycker på hela restaurangen och ingen arbetar. Alla organ installera denna app han kommer att slösa data inte andra okej. Jag varnar att ingen kropp behöver installera den här appen, han kommer inte att få någonting
Sämsta spelet någonsin!!!! INSTALLERA INTE. Jag raderar det direkt!!!! Brödrostarna är för långsamma!!
Det här spelet är gooood😘😘😘 Jag kan berätta för fler människor om det
Cooking Marina - cooking games Przygodowe hwa
'Snygg' aba k vanum😕Tero Tauko😂😂
Jag älskar det här spelet så mycket... Tid jag är uttråkad Jag spelar det här spelet så bra... Jag ger dig 5 stjärna🤗