Post by thyrenlikidrei on Feb 20, 2022 20:44:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shoot Bubble - Fruit Splash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shoot Bubble - Fruit Splash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode generator guld ▞▞▞
▞▞▞ Shoot Bubble - Fruit Splash 2022 version ▞▞▞
Shoot Bubble - Fruit Splash Boshqalar laqo
Fornøjelig. Annoncer tændes/slukkes hurtigt. God grafik. Nøjagtig pointer. Nyd grøntsagerne vs kugler og som killingen!
Der er alt for mange annoncer i dette spil. Det er så nagende
Tak, det er for genialt og fantastisk. Bliv aldrig træt af at spille. Kan spille hele dagen natten lang.meget afslappende spil og let at gå til en anden scene. vidunderligt.men nu sidder jeg fast.kan ikke gå til en anden scene.hjælp mig.
Jeg er på niveau 170 og stoppede med at åbne de ekstra bolde og boostere, da de ikke er nødvendige. Dette spil er ikke det mindste udfordrende. Jeg har kun spillet så langt, fordi jeg blev ved med at håbe på, at det ville blive sværere, men indtil videre bare et kedeligt åndssvagt spil.
Der kommer ofte reklamer .. hvilket irriterer meget
Spillet er godt, men på grund af for meget reklame, der står over for forstyrrelser
Godt
Vi nød virkelig at spille dette spil med min 3 år gamle søn, der er fortrolig med farver. Kudos og tak!
godt det siger, at det trænger til en opdatering, men jeg tror, det gjorde det af sig selv, nu får jeg kun annoncer, hver gang jeg klikker på appen får jeg en annonce, hver gang jeg klikker på niveauannoncen, klik på gaveæskeannoncen, færdiggør niveauannoncen, uanset hvad der er en annonce, og sådan var den ikke før
Spillede dette spil og nød det meget. Mit niveau var på trecifrede cifre. Pludselig skulle jeg genindlæse spillet, og nu er jeg nummer et igen. Af en eller anden grund kan jeg ikke synkronisere spillet eller nå frem til nogen for at klage over det. Enten ordner det sig snart, eller også er jeg færdig med dette spil.
Jeg nød virkelig spillet, indtil annoncerne overtog det. Så jeg afinstallerer det.
Det anmoder altid om, at data spiller med for mange annoncer
Let at spille for børn og for let dette spil.
for lille og let spil kun 30 niveauer jeg har løst det på kun en og en halv time👎👎
Kom til niveau 3421 og kan ikke komme længere, der mangler et trædesten 😡
Det mest udfordrende boblespil, jeg nogensinde har spillet. Med små munde spiser din frugt, hvis ikke du er forsigtig. Boblerne, der ændrer dine Fuits til væggen og andre forhindringer, du skal håndtere for at holde dig underholdt. Det, der er problematisk, tilføjer R, at de ikke er børneorienterede og ikke burde være med i et spil, der også tjener børn. Ligesom "Tik Tok" og "Nugenix for mænd. Så hvordan kan jeg promovere dette spil til mine børn og mine børnebørn. Kom nu, vil du have dette på sociale medier?
Spild ikke din tid. Skuffet over spil, der er rigget, skifter kuglens farve flere gange fra den, der skal spilles, til en, der ikke engang er i køen, dvs.: blå til spil, gul er i kø, men lilla er den, der bliver frigivet? Hvor TF kom lilla fra? Er heller ikke fan af "annoncer", der kaprer min telefon, hvilket får mig til at forlade spillet, fordi der ikke er nogen lukkemulighed, den dukker aldrig op, selv efter annoncen er kørt. Og skulle du sætte de brædder ind, du ikke kan vinde på? 😖
jeg fik en gang en rekleme for spillet imens jeg spillede noget andet og så downloadede jeg det bare for at give det 1 stjerne og for at sige lad vær med at downloade det
Hovedproblemet, da jeg spillede dette spil, var, at jeg konstant havde det svært. Selvom det var nyttigt, fandt jeg det distraherende. At forsøge at få boblerne til at matche og springe, mens en stenhård soldat står og blinker til dig med det ene øje, var ikke ideelt. På et tidspunkt troede jeg, at jeg skulle i hjertestop med mangel på blod, da det hele var koncentreret i mit kød og to grøntsager.
Spillet frøs på niveau 3420. Ingen nye spil? Ok det nu 15/10. Intet svar og andre mennesker har samme problem. Det er tid til at slette spillet. Farvel
Jeg elsker dette spil. Men det kommer ikke længere. De så ud til at stoppe det efter omkring 3400
Jeg har elsket at spille dette spil. Men nu lader den mig ikke gå til niveau 3421. Jeg har tjekket for en opdatering, og der er ikke en. Løs problemet, før jeg sletter spillet. tak skal du have
Det er for nemt at spille. Gør det sværere og kan være sjovt at spille
Shoot Bubble -Fruir Splash. Er meget sjovt. Dejlig grafik udfordrende og ikke overvældet med annoncer. Udvikleren gjorde virkelig et godt stykke arbejde med spillet. Dette spil er meget udfordrende og svært at lægge til side, når først du er begyndt at spille det elsker det ville ønske, at flere spil var som det. Jeg spiller dette spil, før jeg går i seng hver aften, elsker det. Fantastisk spil elsker det så meget !! Jeg elsker spillet
Det er et let spil.spillet er sjovt, men jeg er ved at være klar til at afinstallere det på grund af den store mængde annoncer
Jeg har nydt, ja at spille dette spil. Jeg har nået spil 3420, og det ser ud til, at det er så vidt det rækker. Tak skal du have.
Shoot Bubble - Fruit Splash கேஷுவல் diox
Jeg har spillet dette spil i nogen tid nu, og når jeg når det høje niveau som op til 3420, og det vil stadig ikke lade mig gå videre, selv når jeg har slået det over syv forskellige gange, og det vil stadig ikke lade mig passere . Det holder mig på det ene niveau. Jeg vil ikke starte dette spil igen, fordi jeg allerede har gjort det, og jeg vil ikke gøre det igen.Dit spil gør ikke krav på dine stjerner lige, uanset hvor godt jeg klarer mig i spillet, jeg kan ikke komme forbi de 2 stjerner, jeg har Jeg ved ikke, hvor mange spil med kun 2 stjerner, når det skal være 3 mit andet spil er næsten som din, og det er nemmere at rydde tre stjerner, når du fuldfører spillet med din. Jeg kan springe rækker over, men problemet er, at du ikke tæller de faldende frugter, du tæller kun dem, der er poped undskyld komplimenten, men det gør spillet kedeligt
For mange annoncer. Jeg er @ 2200 niveau, du sætter for mange annoncer. Fortsæt, og du vil blive slettet. Er dit spil sammenflettet, indtil du begyndte at sætte ubrugelige annoncer på
Det er kedeligt med for mange reklamer
Du kan se hvilket niveau jeg spiller, stop med pop op-vinduerne, der spørger, om jeg har det sjovt. Hvis jeg ikke havde det sjovt, ville jeg stoppe med at spille
Shoot Bubble - Fruit Splash Казуальные fpz
jeg havde fuldført 3420-niveau...og ude af stand til at fortsætte...til 3421-niveau...hvorfor sker det pls hjælp...jeg havde også opdateret spillet, men stadig...kan ikke åbne niveau 3421...pls Hjælp.
Bevæger sig RIGTIG VIRKELIG HURTIGT --- HOLDER dig på tæerne og forbedrer din koncentration, hvilket helt sikkert er gavnligt for alle - også unge, midaldrende og ældre!!
Jeg downloadede dette, så min søn kunne spille, mens jeg tjekker ud i købmanden. Jeg spillede et par runder selv, jeg giver den 5 stjerner fantastisk grafik 👍
Dette er et så sjovt og spændende spil, og det får dig til at tænke og lægge strategier ... Jeg vil anbefale dette spil til alle, der kan lide lidt af en udfordring i ethvert spil ... Det er AWESOME ... godt gået gutter ... fortsæt det gode arbejde 😃😃😃
der vises for mange annoncer, og på et bestemt niveau går spillet ikke til et andet niveau
God kamp!! Konstante mønsterændringer tilskynder mig til at finde nye måder at vinde hvert niveau på. Deltag i denne vidunderlige udfordring!!!!
Ikke godt par time show tilføjer meget dårligt..
Worm Hunt - Jogo da cobrinha Ação wbbx
Kan ikke fortsætte ud over niveau 3420
Selve spillet er ok, det har bare alt for mange annoncer.😒
Super sjovt og vanedannende. Jeg kan godt lide, når man får STORE dråber!! Jeg kunne spille dette spil i timevis, men lo og se, jeg er en voksen med ansvar. 😂😂