Post by thyrenlikidrei on Feb 20, 2022 20:41:50 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow SwordMaster - Idle Action Rpg ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow SwordMaster - Idle Action Rpg IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat med pengar ▞▞▞
▞▞▞ Grow SwordMaster - Idle Action Rpg 2022 version ▞▞▞
Konstigt fångad. Ge det ett försök
För att förhindra annonser från ditt wifi eller data
Så coooooool att spela.
Det är okej men det finns massor av brister som hur timers inte körs om du avslutar appen och objekt inte skalas med nivå, så att du inte blir belönad mer för högre nivåer.
Grow SwordMaster - Idle Action Rpg ایفای نقش zvgb
Får knappt exp efter att jag nått nivå 21 ett jag har inte ens kommit upp till 50% och jag har gjort över 50 nivåer
SPENDA INTE PENGAR PÅ DETTA SPEL
det här är ett bra spel...lätt att spela~ men G.M. kan lägga till mer gratis present(diamant/kristall...uppdatera tidpunkten för annonsfilm/fängelsehåla när du är offline...lätt att tjäna mer material... Tack vare dig G.M.^^
Det bästa
Bra spel, hoppas att spelet har fler uppdateringar, fler kartor, fler föremål och fler hjältar
Detta spel stal en stor majoritet av dess rustningstexturer från ett spel som heter Rucoy Online. Hemsk app, usel prestandaproblem.
Bra spel roligt att spela
Älskar det
jag älskar det här spelet
Jag tycker ganska bra men kan du göra det 1 procent lättare
Älskar det här spelet
Jag älskar spelet, och det är fantastiskt. Inte alltför komplicerat och lätt att spela. Jag köpte annonsborttagningen på grund av det roliga spelet har gett, och vill stödja utvecklaren. Ett förslag/önskemål: Jag skulle vilja kunna trycka på omstart x 50, och få det att köra i bakgrunden så att jag kan fortsätta jordbruket utan att appen är öppen.
Ganska bra spel på det hela taget jag har hållit på med det i ungefär en vecka nu och det är ganska roligt även om det finns ett uppdrag som säger att få styrka till lvl 15 och jag har det utjämnat till 20 men det är buggat och säger 13 hoppas att detta fixar sig snart men över alla skulle rekommendera men jag önskar att det var lite lättare att få bättre utrustning eftersom efter att du träffat episk raritet så är det bara platåer såvida du inte kanske köper saker men även då
Saknar gå så långt och det är tråkigt
Underbart beroendeframkallande
Gruvdriften är avlyssnad. Jag antar att jag fick 40k guld när jag trycker på get men ingenting hände. Vid några tillfällen, provade några gånger innan jag skrev här
fallhastigheten är alldeles för låg och efter nivå 21 existerar EXP helt enkelt inte
Daily återställs inte och guldgruvan fungerar inte heller
Bra musik och bra spel
Jag gillar det precis när någon raderar det jag tittar och tittar och det var inte där på 34 veckor
Det är ett trevligt rpg-klickerspel som du har en liten chans att få ett epos eller legendsvärd
Mycket trevlig rpg. Jag älskar animationerna attackerna och mala allt. 10/10 skulle ladda ner igen
Inget stöd och buggar. Jag betalade för inga annonser och även om jag loggade in med mitt Google-konto när jag installerade om de ber mig att betala igen för annonser. Mailade utvecklaren och fick inget svar. Bra idé för ett spel men det har buggar när det kommer till att samla belöningar + utvecklaren bryr sig inte.
Grow SwordMaster - Idle Action Rpg Hry na hrdiny dxwb
Kul om man har gaytisem
Det är lugnt
Dan the Man: Action Platformer Arcade vhfv
Det ok
Det är fantastiskt. Det visar bara annonser när du laddar det spelet och det är bara en bild. Plus att jag fick det igår och jag är redan väldigt långt. DET BÄSTA SPELET.
Kan inte byta mitt konto till en annan enhet
kul att spela
Detta är faktiskt legitimt. Jag förväntade mig inte detta.
Det är perfekt bara perfekt
Mitt favoritspel för ledigt, detta är ett bra spel för att fördriva tiden
Grow SwordMaster - Idle Action Rpg RPG zfbs
Grow SwordMaster - Idle Action Rpg Role Playing jpj
Minus det faktum att du stal varenda skal från Orna GPS-spelet, det är inte dåligt. Kan fortfarande inte komma förbi det faktum att det är Orna.
Tråkigt efter ett tag. Konceptet är inte riktigt original. Fortfarande värt ett försök
Buggig och hemsk.
Spelet är fantastiskt, ärligt talat är detta det mesta jag har spelat ett mobilspel. En rekommendation är att återställa till spelskärmen för en fängelsehåla om du fortfarande har nycklar.
Det är episkt
Mycket roligt
Det här spelet är ett roligt sätt att döda tid
Kallar sig ett inaktivt spel men du vinner ingenting när du är offline. Att göra spelet till en grind samtidigt som du måste sitta där och titta på det
Sammantaget ett ganska roligt standardspel, men med för många buggar för att ge det ett bra betyg. Minus 1 stjärna för buggar (mining fungerar inte korrekt och dagliga uppdrag återställs helt enkelt inte efter den allra första dagen) och minus ytterligare en stjärna för att inte ha något supportsystem på plats för att eventuellt fixa dessa saker eller ställa frågor. Som några andra recensenter nämnde ger det heller inget svar att skicka e-post till utvecklarna. Förutom det är det här spelet trevligt att fördriva tiden, halvtomt och har hantverk, olika regioner etc.
Inte bra
Dåligt spel. De stal ett gäng modeller från ett spel som heter Orna. För att inte tala om det här spelet är inte ens roligt och de gör en massa andra spel på exakt samma sätt för att få pengar -10/10
Tre stjärnor för nu
Det är ett fantastiskt spel! Mycket beroendeframkallande, jag skulle ge den 5 stjärnor om utrustningsuppgraderingen var enklare